Līvānu novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

Līvānu novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) mērķis ir sniegt informāciju un konsultēt privātpersonas un uzņēmējus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī sniegt konsultācijas par valsts iestāžu pakalpojumiem un valsts iestāžu e-pakalpojumu lietošanu.

Līvānu novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) sniedz šādus pakalpojumus:

  • konsultē par e-pakalpojumu pieejamību, par oficiālās elektroniskās adreses izveidi un lietošanu, nodrošina publiski pieejamu datoru ar pieslēgumu valsts pārvaldes pakalpojumu portālam;
  • Līvānu novada pašvaldībai un domei adresētu iesniegumu pieņemšanu un reģistrēšanu;
  • mutvārdu iesniegumu noformēšanu rakstveidā;
  • informāciju par nepieciešamo dokumentu noformēšanu iesniegšanai Līvānu novada pašvaldībai;
  • informāciju par Līvānu novada pašvaldības pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem;
  • vispārīgu informāciju un konsultācijas par Līvānu novada pašvaldības kompetencē esošajiem jautājumiem;
  • sniedz informāciju par pašvaldības administrācijas speciālistu, amatpersonu un Līvānu novada domes deputātu pieņemšanas laiku un vietu;
  • konsultē nekustamā īpašuma nodokļa jautājumos un dzīvesvietas deklarēšanas jautājumos;
  • pieņem bezskaidras naudas maksājumus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, nodevām un nekustamā īpašuma nodokli.

Valsts iestāžu speciālistu klātienes pieņemšanas laiki:

Valsts ieņēmumu dienests

Kontaktinformācija:https://www.vid.gov.lv/lv/ka-ar-mums-sazinaties

  • Pirmdiena:       9.00 – 12.00, 12.30 – 18.00
  • Ceturtdiena:    9.00 – 12.00, 12.30 – 18.00 

Ārpus Valsts ieņēmumu dienesta speciālistu klientu apkalpošanas darba laika VPVKAC speciālisti sniedz informāciju par šādiem VID pakalpojumiem:

1. Iesniegumu pieņemšana par algas nodokļu grāmatiņas iesniegšanu, izņemšanu:

2. Atbalsta sniegšana darbam ar EDS/atbalsts e-pakalpojumu sniegšanā.


Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra

Kontaktinformācija:https://www.vsaa.gov.lv/lv/filiale/livanu-kac

  • P. 08.30 –12.30, 13.00 – 18.00
  • O. 08.30 –12.30, 13.00 – 17.00
  • T. 08.30 –12.30, 13.00 – 17.00
  • C. 08.30 –12.30, 13.00 – 17.00
  • P. 08.30 –12.30, 13.00 – 15.00

Lai ievērotu piesardzības pasākumus, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA)  organizē klientu apkalpošanu klātienē tikai pēc iepriekšēja pieraksta.
​Lai vienotos par apmeklējuma laiku, VSAA aicina zvanīt pa tālruni +371 64607340 vai rakstīt e-pastu rezekne@vsaa.gov.lv


Nodarbinātības valsts aģentūra

Kontaktinformācija: https://www.nva.gov.lv/lv/filiale/preilu-filiale

  • P. 9.00 - 16.30
  • O. 9.00 - 16.30
  • T. 9.00 - 16.30
  • C. 9.00 - 16.30
  • P. 9.00 - 15.00

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) no 1.jūlija visās savās filiālēs plāno atsākt reģistrēto klientu klātienes konsultācijas, ja tās ir paredzētās individuālajā darba meklēšanas plānā. 

Trīs darba dienas pirms filiāles apmeklējuma NVA reģistrētais klients saņems īsziņu ar atgādinājumu par plānoto klātienes konsultāciju. Informāciju par klātienes apmeklējuma laiku NVA klients var uzzināt, autorizējoties NVA CV un vakanču portāla sadaļā “PROFILS” vai zvanot uz NVA informatīvo tālruni 80200206.

Klātienē NVA filiālēs tiks apkalpoti tikai reģistrētie klienti pēc iepriekšējā pieraksta, ievērojot epidemioloģiskās drošības pasākumus!

Klientam savā NVA filiālē jāierodas precīzi norādītajā laikā un klientu apkalpošanas telpā jāieiet tikai pēc uzaicinājuma. Atrodoties NVA telpās, jāizmanto mutes un deguna aizsegs, jāievēro divu metru distance, vēlams paņemt līdzi savu personisko pildspalvu. 

Iesniegumi bezdarbnieka vai darba meklētāja statusa iegūšanai tiek pieņemti tikai attālināti!

Iesniegt iesniegumu bezdarbnieka vai darba meklētāja statusa iegūšanai var:

  • izmantojot NVA pašapkalpošanās portālu un sekojot šiem soļiem
  • sūtot aizpildītu un parakstītu iesniegumu pa pastu Preiļu filiāles Līvānu darba vietai Rīgas iela 77, Līvāni, LV – 5316

Bezmaksas informatīvais tālrunis +371 80200206


Latgales apgabaltiesas Zvērināta notāre Gunta Daugaviete

Kontaktinformācija: https://www.latvijasnotars.lv/gunta.daugaviete

 


UZMANĪBU – SVARĪGI!
Lai saņemtu pakalpojumu VPVKAC, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments – pase vai identifikācijas karte.

Lai saņemtu e-pakalpojumu, nepieciešams autentificēties ar savu internetbanku, eID karti vai elektroniskā paraksta viedkarti.

Klientu apkalpošanas centrs baneris