Līvānu novada iedzīvotājiem pieejams jauns un ērts risinājums – mobilais klientu apkalpošanas centrs, kas sniedz iespēju saņemt pašvaldības pakalpojumus savā dzīvesvietā.
Mobilais centrs ir īpaši aprīkots elektroautobuss, ar kuru pašvaldības speciālisti dodas uz pagastiem, lai konsultētu un palīdzētu iedzīvotājiem jautājumos, kas ir pašvaldības kompetencē. Šis ir moderns, videi draudzīgs un iedzīvotājiem draudzīgs risinājums, kas nodrošina, ka kvalitatīvi pašvaldības pakalpojumi nonāk vēl tuvāk iedzīvotājiem, īpaši tiem, kuriem ir grūtības nokļūt līdz novada centram.
Pieejamie pakalpojumi:
-
palīdzība e-pakalpojumu lietošanā portālā www.latvija.lv;
-
pašvaldības pakalpojumu pieteikumu pieņemšana un iesniegšana;
-
bibliotēkas pakalpojumi – grāmatu pasūtīšana un izsniegšana;
-
konsultācijas par sociālajiem pabalstiem un atbalsta iespējām, pieteikumu pieņemšana;
-
bāriņtiesas notariālie pakalpojumi, konsultācijas u.c.
Mobilā centra darba laiki un maršruts:
-
Pirmdienās – Jersikas pagasts (plkst. 13.00–16.00)
-
Otrdienās – Rudzātu pagasts (plkst. 9.00–12.00), Turku pagasts (plkst. 13.00–16.00)
-
Trešdienās – Sutru pagasts (plkst. 9.00–12.00), Rožupes pagasts (plkst. 13.00–16.00)
Saziņai:
-
Jersikas pagasts – 66954992
-
Rožupes pagasts – 66954993
-
Rudzātu pagasts – 66954994
-
Sutru pagasts – 65329134
-
Turku pagasts – 65326789
Mobilais klientu apkalpošanas centrs tapis, īstenojot Interreg VI-A Latvijas–Lietuvas programmas 2021.–2027. gadam projektu “Mobilās daudzpakalpojumu koncepcijas izstrāde sociāli mazaizsargātām grupām Līvānos un Mažeiķos (MultiMobile)”, nr. LL-00088.
Projekta kopējais budžets ir 420 222 EUR, no kuriem 336 117 EUR ir Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzfinansējums.