Līvānu novada Izglītības pārvalde ar 2025./2026. mācību gadu ir uzsākusi īstenot ESF Plus projektu nr. 4.2.2.3./1/24/i/001 "Pedagogu profesionālā atbalsta sistēmas izveide”, kura mērķis ir stiprināt izglītības iestādes un sniegt profesionālu atbalstu ceļā uz skolām kā mācīšanās organizācijām.
Līdz šim projekta ietvaros ir īstenotas divas plaši apmeklētas konferences Līvānu novada pedagogiem.
27.augustā pedagogi tikās mācību gada ieskaņas konferencē “Sadarbība. Atbildība. Nākotnes redzējums”. Konferences pamatjautājumi bija veltīti skolas un ģimenes sadarbībai. Savā pieredzē dalījās Līvānu 1.vidusskolas direktors Gatis Pastars. Iegūtās atziņas veicinās vienotu izpratni par sadarbību un kopīgu atbildību izglītības procesā, palīdzēs stiprināt skolas kopienu. Paneļdiskusijā, kurā iesaistījās novada absolventi un uzņēmēji tika veidots kopīgs redzējums par to, kādam ir jābūt Līvānu novada audzēknim, ņemot vērā sabiedrības, darba tirgus prasības, novada vajadzības un vērtības.
Skolēnu rudens brīvlaikā – 21.oktobrī 98 novada pedagogi piedalījās konferencē “Talants nav nejaušība. Vērtēšana un piederība mācīšanās procesā”, kura tika īstenota sadarbībā ar izdevniecību “Skolas vārds”. Konferences dalībnieki noklausījās Annijas Vilnītes lekciju ”Iekļaujošā izglītība: pieejas un stratēģijas efektīvam darbam klasē ar dažādiem skolēniem”. Konferences otrajā daļā pedagogiem bija iespēja iesaistīties darbnīcās: “Talants nav nejaušība: kā pamanīt un attīstīt skolēna potenciālu” (Kārlis Klišāns), “Kā domāt par pārmaiņām vērtēšanā” (Annija Bergmane), “Mācīšanās identitāte: kā veicināt skolēna piederību mācību stundai” (Evi Daga- Krūmiņa).
Novada pirmsskolas izglītības pedagogiem bija iespēja noklausīties iedvesmojošu Annijas Vilnītes lekciju par iekļaujošas vides veidošanu pirmskolā.
Paralēli konferenču, semināru un apmācību plānošanai notiek regulārs darbs mācību jomu ietvaros. Izglītības metodiķi organizē novada pedagogiem seminārus, veic profesionālās pilnveides vajadzību izpēti, strādā pie semināru, kursu, supervīziju digitālā kataloga izveides, papildina savas digitālās prasmes, veic pirmsskolas pedagogu konsultācijas skolās un īsteno vēl citus profesionālā atbalsta pasākumus savu jomu ietvaros.