Saskaņā ar Līvānu novada pašvaldības nolikuma 25. pantu, Dome veido komisijas uz savu pilnvaru laiku, līdz ar to iepriekšējā sasaukuma komisiju sastāvs vairs nav spēkā.
Līvānu novada pašvaldība aicina iedzīvotājus pieteikties darbam šādās Līvānu novada pašvaldības pastāvīgajās komisijās:
- Administratīvajā komisijā, kas izskata administratīvo pārkāpumu lietas un pieņem lēmumus par dažādiem jautājumiem, kas saistīti ar sabiedriskās kārtības un drošības noteikumu pārkāpumiem, pašvaldības saistošo noteikumu neievērošanu, kā arī citiem pārkāpumiem, kas ietilpst pašvaldības kompetencē.
- Interešu izglītības programmu licencēšanas komisijā, kas nodrošina licencēšanas procesu interešu izglītības programmām, kuras tiek īstenotas Līvānu novada administratīvajā teritorijā, izvērtējot to atbilstību normatīvo aktu prasībām.
- Dzīvokļu jautājumu komisijā, kas risina jautājumus, kas saistīti ar pašvaldības dzīvojamā fonda pārvaldību, tostarp dzīvojamo telpu piešķiršanu, izīrēšanu, īres tiesību izbeigšanu un citiem ar dzīvesvietu nodrošināšanu saistītiem lēmumiem.
- Privatizācijas un pašvaldības mantas atsavināšanas komisijā, izvērtē un organizē pašvaldības īpašumu (zemes, ēku, telpu u.c.) atsavināšanas vai privatizācijas procesus, nodrošinot to atbilstību likumam un pašvaldības interesēm.
Ar personas ievēlēšanas brīdi par pašvaldības komisijas locekli (izņemot Līvānu novada vēlēšanu komisiju), persona iegūst valsts amatpersonas statusu (tas nozīmē – VID jānorāda ikgadējie ienākumi, īpašumi, manta, radniecība (u.c.)). Komisiju sēdes notiek darba dienās pašvaldības darba laikā.
Pieteikums līdz 21.jūlijam iesniedzams elektroniski uz e-pasta adresi pasts@livani.lv vai nogādājot to personīgi pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Rīgas ielā 77, Līvānos.
Tālrunis uzziņām: 29617966
Pieteikuma veidlapu iespējams lejuplādēt, kā arī saņemt klientu apkalpošanas centrā Līvānos vai pagastu pārvaldēs.