Ņemot vērā epidemioloģiskās drošības prasības saistībā ar Covid-19 izplatību un to, ka Līvānu novada dome apmeklētājus šobrīd apkalpo attālināti, pagarināts Ziemassvētku pabalsta izmaksas termiņš - pabalstu dome turpinās izmaksāt arī 2021. gada janvāra mēnesī. No 7. decembra tiek atsākta iesniegumu pieņemšana klātienē (pēc iepriekšējas pieteikšanās) klientu apkalpošanas centrā Līvānu novada domes 1. stāvā, savukārt no 14. decembra pabalstu personīgi sazinoties ar katru pabalsta saņēmēju pēc iepriekšēja pieraksta izmaksās tiem iedzīvotājiem, kuriem nav norēķinu konta. Lūdzam iedzīvotājus nesatraukties - visiem, kam pabalsts ir paredzēts, tas tiks izmaksāts!

Iesnieguma veidlapa Ziemassvētku pabalsta saņemšanai pieejama šeit (IESNIEGUMA VEIDLAPA)  vai izdrukātā veidā Līvānu novada domes foajē pie ārdurvīm. Lai saņemtu pabalstu, aizpildītam iesniegumam jāpievieno attiecīgās dokumentu kopijas. Līdztekus pastāv iespēja iesniegumu kopā ar dokumentu kopijām ievietot domes foajē uzstādītajā pasta kastītē. Neskaidrību gadījumā zvanīt uz klientu apkalpošanas centru, tālr. 65307250.

Iesniegumam nepieciešams pievienot šādu dokumentu kopijas:

•             personu apliecinoša dokumenta kopija,

•             invaliditāti apliecinoša dokumenta kopija,

•             represētajiem – apliecības par represētā statusu kopija.

Ziemassvētku pabalstam 30 EUR apmērā var pieteikties Līvānu novada pašvaldības  administratīvajā  teritorijā  dzīvesvietu deklarējušas personas  ar 1.  un  2. invaliditātes grupu,  bērnu ar  invaliditāti vecāki (likumiskie pārstāvji), politiski represētas personas.