Aktualitātes

/images/news/large/6266.jpg

12.06.2019

Par izmaiņām Swedbank klientu apkalpošanā Līvānos

Gluži tāpat kā citviet Latvijā, arī Līvānu novada iedzīvotāji arvien biežāk izmanto iespēju naudas lietas kārtot attālināti – internetbankā, mobilajā lietotnē vai sazinoties ar banku telefoniski. Līdz ar to arvien retāk pie bankas speciālistiem ierodas kāds, kuram nepieciešama klātienes konsultācija. Tādejādi no jūlija Swedbank klientu konsultācijas Līvānu iedzīvotājiem būs pieejamas attālināti vai nepieciešamības gadījumā klātienē Jēkabpils filiālē (Brīvības ielā 131). 

 

Aicinām ņemt vērā, ka vēl līdz 3. jūlijam Līvānos klientu konsultantu varēs satikt katru trešdienu – varēsiet saņemt konsultāciju par dažādiem ikdienas finanšu jautājumiem un bankas pakalpojumiem. Nepieciešamības gadījumā bankas speciālists palīdzēs arī ar lietotnes Smart-ID lejupielādi vai kodu kalkulatora izsniegšanu, kas šobrīd ir īpaši aktuāli, ņemot vērā kodu karšu slēgšanas tuvošanos.

 

Pilsētas iedzīvotājiem arī turpmāk būs pieejams naudas iemaksas un izmaksas bankomāts, kas pēc filiāles slēgšanas tiks pārvietots uz veikalu “Maxima” Domes ielā 4a. Vairāki bankomāti pieejami arī Jēkabpilī – to atrašanās vietas var aplūkot filiāļu un bankomātu kartē.

 

Tāpat vēlamies atgādināt, ka šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumus, konta atlikuma pārskatīšanu, PIN koda maiņu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes. Savukārt, ja nepieciešama jauna bankas karte, bankai var pieteikt, lai to atsūta pa pastu (šāds sūtījums ir drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks). Lai nepieciešamības gadījumā palīdzētu labāk apgūt internetbankas lietošanu, Swedbank pēc pašvaldības pieprasījuma iedzīvotājiem nodrošinās digitālo prasmju apmācības.

 

Ja vajadzīgs bankas speciālista padoms, aicinām droši zvanīt uz Swedbank konsultāciju centru pa tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī, tā sniedzot iespēju ērti sasniegt banku, netērējot daudz laika un iztiekot bez papildu izdevumiem transportam un citām izmaksām. Ja vēlaties saņemt klātienes konsultāciju kādā no filiālēm, atgādinām par iespēju pieteikt konsultāciju internetbankā – tā varēsiet ieplānot konkrētu tikšanās laiku un arī izvairīties no gaidīšanas rindā.