No 7. aprīļa vadošais pārtikas un sadzīves preču interneta veikals “Barbora.lv” kļuvis pieejams arī Latgales iedzīvotājiem. “Barbora.lv” atver pirkumu saņemšanas punktus Daugavpilī, Balvos, Jēkabpilī, Līvānos, Ludzā, Preiļos, Rēzeknē un Dagdā, nodrošinot ērtu pārtikas iegādi internetā arī Latvijas reģionu iedzīvotājiem.

 

Piedāvāt attālinātas preču pasūtīšanas pakalpojumus reģionos “Barbora.lv” lolojusi jau sen, un pēdējo nedēļu notikumi saistībā ar koronavīrusu un izsludināto ārkārtas situāciju valstī ir pasteidzinājuši šo idejas īstenošanu. Attīstību reģionos “Barbora.lv” veic ciešā sadarbībā ar mazumtirdzniecības tīklu “Maxima”. Daugavpilī produktu saņemšanas punkts atrodas Strādnieku ielā 103 (“Maxima X” veikalā), Balvos – Bērzpils ielā 15 (“Maxima X” veikalā), Jēkabpilī – Brīvības ielā 108 (“Maxima XX” veikalā), Līvānos – Domes ielā 4 (“Maxima XX” veikalā), Ludzā – Latgales ielā 61 (“Maxima X” veikalā), Preiļos ­– Rēzeknes ielā 4A  (“Maxima X” veikalā), Rēzeknē – Atbrīvošanas alejā 141 (“Maxima XX” veikalā), Dagdā – Daugavpils ielā 8A (“Maxima X” veikalā).

Tagad arī reģionu iedzīvotāji varēs ātri, ērti un droši pasūtīt svaigākos produktus tieši no veikala plaukta un saņemt tos kādā no sev tuvākajiem “Maxima” veikaliem, kur šis pakalpojums pieejams.

Kā veikt un saņemt pasūtījumu?

Reģionu iedzīvotāji produktus un sadzīves preces varēs pasūtīt “Barbora.lv” mājaslapā – www.barbora.lv. Pēc reģistrācijas mājaslapā, pircējam jāizvēlas preces no piedāvātā sortimenta, jāatzīmē pirkumu saņemšanas vieta un laiks, un jāveic apmaksa par pasūtījumu. Norēķināties par pirkumu iespējams internetbankā vai, izmantojot VISA, vai MasterCard norēķinu kartes. Pēc tam, kad klients “Barbora.lv” mājaslapā savā virtuālajā grozā būs salicis pasūtījumu un veicis apmaksu, “Maxima” darbinieki sāks komplektēt produktus. Tiklīdz pasūtījums būs gatavs saņemšanai, klients saņems īsziņu. Ierodoties izvēlētajā veikalā, klientam būs jāpiezvana uz īsziņā norādīto tālruņa numuru, un “Maxima” veikala darbinieks atnesīs pasūtījumu uz produktu saņemšanas punktu.

“Mūsu darbības attīstība Latvijas reģionos vienmēr ir bijusi viena no mūsu uzņēmējdarbības stratēģijām un šī brīža situācijā, kad iepirkšanās internetā cilvēkiem ļauj izvairīties no papildu riska un ievērot ieteicamos drošības un preventīvos pasākumus, mūsu plānoto attīstību reģionos pasteidzināja. Jāatzīst, ka apstākļi mūs mudināja vienas nedēļas laikā neiespējamo padarīt par iespējamu! Mēs vēlamies, lai pārtikas un ikdienas preču pasūtīšana internetā būtu pieejama pēc iespējas vairāk Latvijas iedzīvotājiem, jo tas šobrīd ir īpaši aktuāli. “Kopā ar mūsu partneriem mēs ātri atradām risinājumus un mobilizējām visus spēkus, lai pēc iespējas drīzāk varētu piedāvāt pārtikas iegādi internetā arī reģionos. Īpaši lielu sagatavošanās darbu veica “Maxima” darbinieki, kuri turpmāk sagatavos un nodos klientu pasūtījumus Latgalē,” skaidro Sanita Bērziņa, interneta veikala “Barbora.lv” vadītāja.

 

Par “Barbora.lv”

Vadošais pārtikas interneta veikals “Barbora.lv” apkalpo katru ceturto Rīgas un tās apkārtnes mājsaimniecību. Tā veic piegādes Rīgā, Jūrmalā, Salaspilī, kā arī Rīgas apkaimēs – Ikšķilē, Baložos, Dreiliņos, Sauriešos, Babītē, Carnikavā, Garkalnē, Ķekavā, Mārupē, Olainē, Stopiņos, Gaujā, Kadagā, Ikšķilē un Siguļos. Saglabājot vadošā pārtikas interneta veikala pozīciju, pērn “Barbora.lv” par 48% palielināja apgrozījumu attiecībā pret 2017. gadu.

“Barbora.lv” ir daļa no uzņēmuma “Radas”, kas Lietuvā pārvalda interneta veikalu “Barbora”. Uzņēmuma “Radas” pamatnodarbošanās ir elektroniskās tirdzniecības risinājumu radīšana un īstenošana.